Megasztár 6 - Romantikus meglepetésben részesült a héten Szakos Andrea

Romantikus meglepetésben részesült a héten Szakos Andrea (27), akit kedvese, Gergő először megkocsikáztatott egy oldtimerrel, majd megmasszíroztatott, végül elvitt vacsorázni. A Megasztár 6 énekesnője így lelkileg teljesen feltöltődhetett a nagy megméretés előtt. Nagyon sok múlik ugyanis a ma esti döntőn, hiszen most derül ki, hogy ki az a két versenyző, akik a végső nyereményért és a győzelemért harcba szállhatnak. Annyit tudtam, hogy kapok egy meglepetést, de be kell vallanom, arra nem számítottam, hogy Gergő lesz az - mesélte sugárzó szemekkel a fiatal lány, aki a műsor kezdete óta egy kezén meg tudja számolni azokat az alkalmakat, amikor találkozhatott a szerelmével. - Igaz, az idő nem nagyon kedvezett nekünk, csúnyán fújt a szél, de a kocsikázás azzal a gyönyörű autóval így is felejthetetlen élmény volt. Aztán jött a masszás, ami azért esett nagyon jól, mert végre meleg helyen volt.
Andi és Gergő a lazulás után egy romantikus vacsorával koronázta meg a randit.
Egy hónapja vegetáriánus lettem, így eléggé nehezen választottam az étlapról, de szerencsére a medvehagymás sajtkrém és a spárgasaláta nagyon finom volt - emlékezett vissza Andi, akinek a legnagyobb ajándék az volt, hogy az éjszakát is együtt tölthette a szerelmével. Kicsit beteg vagyok, arcüreggyulladásom van, így nyűgös voltam, de az a tudat, hogy ott van mellettem, annyira feltöltött lelkileg, hogy most tele vagyok energiával. Nagyon sokat ad, amikor vele lehetek, és örülök annak is, hogy ezen a pénteki döntőn is ott fog ülni a közönség soraiban, hiszen ez egy nagyon fontos este számomra - jelentette ki a lány, akinek nemcsak szakmailag, de anyagilag is rettenetesen sokat jelentene, ha megnyerné a Megasztár hatodik szériáját, ugyanis nagyon sokat segíthetne a pénzügyi csődbe került családján is.