Weisz Fanni hátránnyal is továbbjutott

A TV2 képernyőjére kerülő, A Szépségkirálynő castingján a legszebb lányok közé jutott Weisz Fanni, akit a nézők a Megasztárból ismerhetnek: a hallássérült lány Rúzsa Magdival lépett fel az ötödik szériában, jeleléssel közvetítette a szám szövegét sorstársainak.
Weisz Fanni A Szépségkirálynő top 24 -ben

– Rettenetesen boldog vagyok. Nagy öröm és megtiszteltetés, hogy bejutottam a legjobb huszonnégybe. Hihetetlenül izgultam, mert rengeteg szép lány nevezett a versenybe, ráadásul úgy éreztem, csökkenti az esélyeimet, hogy hallássérült vagyok – magyarázta Fanni, akinek gondolatait édesanyja, Lénárt Ágnes tolmácsolta.
Fanni modellkedéssel szeretne foglalkozni.
– Jól boldogul a fotózásokon és a kifutón, nem szorul segítségre. Nagyon szeretnek vele dolgozni a fotósok – tette hozzá az anyuka.
                                               http://szepsegkiralyno.blogspot.com/