Megasztár 6 - Radics Gigi megkapta ajándékba Beyoncé táskáját

Radics Gigi szóhoz sem jutott meglepetésében, amikor egy hölgyrajongója elé állt és átadott neki egy táskát, amit maga a világsztár Beyoncé dedikált. A TV2 tehetsége féltő gonddal őrzi a ritka ereklyét és az Új Ásznak elárulta: nem fogja hordani a csinos darabot.
Beyoncé 2009-ben koncertezett Magyarországon, akkor a színpadról dobált a közönségnek néhány saját maga által tervezett és saját kezűleg dedikált táskát. A hölgy, aki elkapta az egyiket, megkeresett és nekem ajándékozta, mondván, amint meghallott engem énekelni, tudta, hogy a relikvia nem az övé. Nagyon büszke vagyok erre és meghatódtam a gesztustól - árulta el a napilapnak a Megasztár ma esti, hármas döntőjére készülő Gigi.
Szinte el sem hiszem, hogy a birtokomban van ez a táska, amit a legnagyobb kedvencem dedikált. Ami biztos, hogy soha nem fogom hordani. Beteszem egy vitrinbe és ha ránézek, mindig eszembe jut majd, milyen szerencsés is vagyok hogy azt csinálhatom, amit a világon mindennél jobban szeretnék - fűzte hozzá Radics Gigi.