Megasztár 6 - Gigi máris bekerült a sztárok közé

Híres színésznőkkel és énekesekkel áll egy hónap múlva színpadra a Megasztár legfiatalabb versenyzője, aki nagyon készül a TV2 tehetségkutatójának esti fináléjára. A tizenöt éves Radics Gigi könnyed és boldog a lehetőségtől, bele sem gondol, hogy mások valószínűleg tövig rágnák a körmeiket, ha Básti Julival, Botos Évával, Falusi Mariannal, Horgas Eszterrel, Polyák Lillával és Tompos Kátyával kellene egy színpadon énekelniük. A fiatal tehetség a „Szentivánéji tüzek és szerelmek éjszakája” – „7 boszorka van…” elnevezésű koncertshow- ban kapott szerepet. Fel sem fogom, mi történik velem, csak kapkodom a fejem, talán ezért tűnik úgy, hogy könnyedén veszek mindent, ami mostanában zajlik körülöttem – mondja a Borsnak Gigi.
– Az életem egyik napról a másikra óriásit változott, azoktól az emberektől kapom a legfantasztikusabb lehetőségeket, akiket eddig csak a televízióban láttam, akikért teljes szívemből rajongtam. Nagyon boldog vagyok! A koncert 2012. június 22-én, pénteken 20.30 órakor lesz a Margitszigeti Szabadtéri Színpadon.