Megasztár 6 - Kiesett, de nem aggódik, Burgess Benji

A Megasztár 6. nyolcadik döntőjében a szavazatok alapján Radics Gigi és Talán Attila szerezte meg a biztos továbbjutó helyeket. Szakos Andit a nézők, Farkas- Jenser Balázst pedig a zsűri mentette meg, így a verseny Burgess Benji számára ért véget.
Azt szokták mondani, hogy én megálmodok dolgokat. Ez most sem volt másként. Megálmodtam, hogy ki fogok ma esni - nyilatkozta Burgess Benji, a Megasztár 6. ötödik helyen végzett versenyzője. - Vannak olyan zsákok, amik tele vannak, és olyanok amik csak félig. Az én zsákom még egy ilyen félig telt zsák, ezért estem ki ma én. De nem aggódom, mert tudom, hogy van még mit pakolnom abba a zsákba!- folytatta Benji, aki nagyon örül annak is, hogy eddig eljutott a versenyben. - Amikor elindultam, azt a célt tűztem ki magam elé, hogy a legjobb ötbe bekerüljek, és ez sikerült! Úgyhogy nagyon boldog vagyok ezzel az eredménnyel, és már alig várom a nyári turnét!
A zsűri és a versenyben továbbjutó Farkas-Jenser Balázs könnyeivel küszködve búcsúztatta a fiatal versenyzőt.
Ingyenes apróhirdetés feladása NEThirdetes.com