Megasztár 6 - Szteroidokat kapott Talán Attila

Talán Attila bevallotta: szteroidoknak köszönheti múlt pénteki szereplését, különben énekelni sem tudott volna. A Megasztár döntőse azt ígéri, most még inkább odateszi magát, hiszen nagyon sokan szurkolnak neki.
 STOP: A legutóbbi döntőben te is nehéz helyzetbe kerültél. Mit éreztél?
Talán Attila: Nagyon rossz érzés volt ott állni, de reménykedtem. Amikor pedig kimondták a nevem, jött egy ambivalens érzelemhullám, hogy én továbbjutottam, de Isti vagy Ádi nem jön velünk. Ugyanakkor az egész erőt ad erre a hétre, hogy még jobban odategyem magam. Múlt héten egyébként te is beteg voltál...
Persze, a betegség mindenképpen közrejátszik ilyenkor. Beszéltünk az énektanárral és még most is vannak olyan hangok, amik teljesen el vannak vékonyodva. Komoly dolog volt, szteroidokat kaptam, hogy egyáltalán tudjak valahogy énekelni! Bár szerintem, ha tökéletes lett volna, akkor is így jött volna ki az egész. Ez ugyanis a műsor sajátossága: elég sokan fognak még ebbe a helyzetbe kerülni.
Mester Tamás úgy fogalmazott: "Talánból Igent" szeretett volna...
Adott, hogy a nevem szóviccé váljék, de sosem zavart. Sőt, már immunis vagyok. Másrészt ez nem gonoszkodó, hanem aranyos megjegyzés volt.
És az, hogy Bochkor Gáborra hasonlítasz? 
Hozzáírtam a listához, hogy kire hasonlítok. Vicces volt egyébként, amikor megjegyezték. Nem tudom miért, de mindig hasonlítanak valakihez. Remélem, majd egyszer magamra is hasonlítok. /nevet/
Egyébként, hogy jössz ki a zsűritagokkal, csak nem Bocsi a kedvenced?
Őt is bírom, nagyon jó kritikákat mond. De nem emelnék ki senkit kedvencemként, mert a maga módján mindenki jókat mond, még Bereczki Zoli is, aki mindig nagyon szakmai. Szerintem a színházi világból hozta ezt a precizitást, viszont én és a precizitás két különböző dolog. Ezért áll távol tőlem az ő elképzelése, de tudom, hogy mindez kell ahhoz, hogy jó legyen a produkcióm.
Ki szurkol neked az elődöntőkben?
Anyukám Németországban van, tesóm Amerikában él, kint a német rokonság, nagybátyám, nénikém, mindenki drukkol, itt pedig a barátok. Tehát nagy közönségem van, szerencsére sokan szeretnek.
És a szerelem?
Az nincs. Nem mondanám, hogy most nem szeretnék, mert a műsorra szeretnék koncentrálni, mivel a műsornak szerintem előbb lesz vége, minthogy bennem bármi is kialakulna. Viszonylag nehezen leszek szerelmes, de ha igen, akkor nagyon.