Megasztár 6 - Caramel hálás a nőknek

Caramel sosem felejti el: a nőknek köszönheti, hogy annak idején megnyerte a Megasztárt. Éppen ezért nőnap alkalmából exkluzív bulit tart nekik. Kik a legfontosabb nők az életedben?A legfontosabb nők számomra a legközvetlenebb hozzátartozóim, az édesanyám, a testvérem és a szerelmem. Őket már felköszöntöttem, ezzel a hétvégi koncerttel pedig azoknak a hölgy rajongóimnak szeretnék kedveskedni, akiknek a támogatása nélkül nem nyertem volna meg a Megasztárt, mivel a közönségem nagy részét a gyengébbik nem képviselői teszik ki. A koncert plakátja egyébként félreértésre adhat okot. Gomez, a táncos felhívott a minap, hogy amekkora sztár vagyok, már meg sem kell beszélem vele, ha fellép a koncertemen, hiszen szerepel a neve a hirdetésen. Én sem tudtam erről, telefonálgatni kezdtem, és kiderült, hogy egy DJ-nek is ez a művészneve, és ő is ugyan­ott lép fel aznap este. A Megasztár tehetségkutató változott a ­­meg­jelené­sed, előnyödre. Ez is a nőknek köszönhető?Az ember az életében néha nagy elhatározásokra szánja el magát, olyan dolgokon változtat, amikkel előtte nem is foglalkozott. Nálam ilyen volt, amikor zavarni kezdett a testsúlyom, ma már vicces visszanézni magamat, hogy évekkel ezelőtt hogy néztem ki. Napi szinten járok edzeni, szeretném a vitalitásomat megtartani, ami azért is fontos, mert a színpadon állás is komoly fizikai igénybevételt jelent.
Ha nem edzel vagy koncertezel, akkor mivel foglalkozol?
Az elmúlt egy év úgy alakult, hogy nem sok szabadidőm volt, azt hittem, az idei év lazább lesz, és pótolom a pihenést. Most meg mégis azt látom, hogy keményebb lesz, mert hamarosan egy ­húsz­ál­lo­má­sos turnéra indulok egy látványos színpadi show-val, ez pedig hatalmas kihívás.