Megasztár 6 - Kökény Attila gőzerővel készül az Eurovíziós Dalfesztiválra

Gőzerővel készül az Eurovíziós Dalfesztivál magyar döntőjére Kökény Attila, aki nem titkolja, hogy egy ideig bizonytalan volt, képes-e ilyen rövid idő alatt dalt írni.
Nekem nem megy a dalírás vezényszóra. Van, amikor öt perc alatt elkészülök vele, mert megvan a kellő ihlet, azonban ha ráfeszülök a témára és erőltetem, akkor biztosan nem születik meg a várt eredmény. Az új lemezemen az egyik dal is úgy készült, hogy hazafelé, vezetés közben eszembe jutott egy dallam, amit rögtön fel is énekeltem a mobilomra, otthon pedig rendbe raktam zongorával. Szerencsére már körvonalazódik a fejemben ez az egész - mesélte az Új Ásznak az énekes, aki nem tagadja, hogy mostanság igazán jól megy a szekere.
Ha átgondoljuk, hogy Tolvai Renivel mi voltunk a Megasztár 5 döntősei, akkor nem csoda, hogy jól megy. Hiszen talán mi vagyunk a Megasztár legismertebb arcai. Rengeteg felkérésem van, karácsonykor is keveset voltam otthon, be vannak táblázva a napjaim, ennek persze nagyon örülök - tette hozzá az énekes.