2012 Megasztár 6 - A négy híresség még csupa mosoly

Viszályra készen a Megasztár-zsűri.
Az utolsó pillanatokban lett nyilvános a Megasztár 6 zsűrije. Bochkor Gábor (47) csak a kollégái ismeretében mondott igent, Mester Tamás (41) pedig akkor, amikor szembesült a pontos szerepével.  Bochkor Gábor titokban SMS-eket küldözgetett Friderikusznak az adások alatt, így aztán lehet, hogy nem is Fridivel veszekedtem, hanem már akkor is Gáborral – mesélte Mester Tamás, aki az előző szériában késhegyig menő vitákat folytatott a showmannel. Ennek most vége, hiszen Friderikusz távozott, Mester azonban – a régi csapatból egyedüliként – megmaradt.
Hosszasan gondolkodott azon, hogy elvállalja-e a folytatást, de amikor kiderült, hogy nemcsak megítélni, hanem segíteni is kell a versenyzőket, igent mondott.
- Mindig azt mondják, hogy legyek pártatlan. Szerintem erre nincs szükség. Ha lesz kedvencem, nem tagadom majd le – jelentette ki Mester.
Bochkor nem tagadta: valóban küldött üzeneteket Fridinek a műsor során.
- Befolyásolni azonban nem tudtam. Hiába írtam meg neki a véleményem, azt mondta, amit ő gondolt – ismerte el a rádiós.
Bochkor Gábornak 2005 óta nem volt önálló televíziós műsora, de azt mondja, a képernyő nem igazán hiányzott neki. A televíziózásból régen kiszerettem, a nézettség hajszolása már nem nekem való. Itt nem én cipelem a hátamon ezt a felelősséget, ezért nyugodt szívvel ülök be a többiek közé – összegezte a leendő zsűritag, aki ragaszkodott ahhoz, hogy csak akkor írja alá a szerződést, amikor megtudja, kik lesznek a zsűritársai.
A mostani felállással maradéktalanul elégedett, a műsorvezetőkre sem lehet panasza. Bochkor Gábor és Liptai Claudia(38) már tíz éve is együtt dolgoztak, s akkoriban több újság megszellőztette, hogy több volt köztük puszta barátságnál. A rádiós szerint ez butaság.
- Soha még csak fel sem merült köztünk ilyesmi. Claudia a párom egyik legjobb barátnője, együtt dolgozni pedig remekül tudunk. És Tillával sem jártam soha – jelentette ki Bochkor.
- Na, majd vele én kezdek valamit – csapta le a labdát Falusi Mariann (52), aki országos tehetségkutató rekordernek mondható. Versenyzőként részt vett a Ki mit tud?-on, volt zsűritag a Csillag születikben, megfordult A nagy duettben.
- Arra lelkileg fel kell készülnöm, hogy Lang Györgyi szokásához híven mindent keményen véleményez majd. Viszont úgy látom, hogy a zsűritagok között nincs sértődékeny, ami azért elég hasznos – vélte a társaság egyetlen női tagja.
Bereczki Zoltán (35) fellépőként már szerepelt a Megasztárban, Lakatos Ivettel énekelt együtt az 5. szériában. Azért őt választotta, mert látta, hogy a lány mélyre került, segítségre van szüksége. Úgy gondolja, a zsűri asztalánál is ez lehet az egyik szerepe: felemelni azt, aki erre rászorul.