2012 Megasztár 6 - Kemény és kritikus lesz Bochkor Gábor

Kemény és kritikus lesz Bochkor Gábor (47) a Megasztár 6. zsűritagjaként. Ám a Bumeráng műsorvezetője azt is elárulta, képes szeretni is, ha arról van szó.
Miért vállalta a Megasztár-zsűritagságot?
- Nagyon nagy dilemma volt. Nézőként nagyon izgalmas volt korábban nézni, miközben iszonyatosan kritikusan, hangoskodva vettem részt otthon ezekben a műsorokban, mert rengeteg mindennel nem értettem egyet. Ugyanakkor meg kellett kérdeznem magamtól, hogy miért kérnek erre fel, hiszen zenészként sok babért nem arattam. De aztán megnyugtattam magam, hogy elég sok könnyűzenével kapcsolatos dolgot csináltam már ahhoz, hogy itt lehessek.
Mi lesz fontos Bochkor Gábornak Megasztár zsűrijében? Ön lesz a megmondó ember?
- Nekem az összprodukció számít majd, hiszen tudom, milyen egy sztár a színpadon. Az, hogy ezt sikerül-e jól megítélnem vagy sem, majd kiderül, de ezért vagyunk négyen, így a vélemények különbözőek lehetnek. Alapvetően pedig úgy gondolom, hogy azért választhattak ki, mert sokszor nem rejtem véka alá a kritikus véleményemet, de azért szeretni is tudok. Nekem a mérce a külföldi nagyok. Ki kell termelje ez az ország a nemzetközi piacnak a méltó versenytársat.
A kedvese, Várkonyi Andrea és a kislánya szintén Megasztár -rajongó?
- A kis Nóri még nem, de Andi nagyon szereti, voltunk is korábban már élő adáson.