Megasztár 2012 - Ezzel lőttek Puskás Peti eurovíziós szereplésének?

Év eleje óta súlyos betegséggel küzd Puskás Peti. A Megasztár felfedezettjét hetekig kórház fenyegette, ő azonban vállalta a kockázatot, és kötelezettségeinek eleget téve folytatta munkáit. Peti elmondta, hogy szűnni nem akaró magas láza miatt érezte úgy, hogy jobb, ha orvoshoz fordul.
Még januárban egy forgatáson nagyon meghűltem. Éreztem, hogy nem túl jó a közérzetem, de azt hittem, hogy csak sima megfázásról van szó, csakhogy a lázam sehogy nem akart múlni - árulta el az énekes. - Elmentem az orvoshoz és kiderült, hogy tüdőgyulladásom van. Az igazság az, hogy hajlamos vagyok erre a betegségre, de már szerencsére jól vagyok. Négy napig feküdtem, anyukám, apukám, de még a testvérem is ápolt és tömték belém a vitaminokat - tette hozzá az énekes, aki nem engedheti meg magának, hogy beteg legyen, hiszen rengeteg munka várja.
Azért is "sürgettem" a gyógyulást, mert egy félig saját szerzeménnyel lehetek ott az Eurovíziós Dalfesztivál elődöntőjének színpadán, ezt pedig semmi esetre sem mondtam volna le - fejezte be az énekes.