Megasztár - Tóth Verát nem zavarja, hogy pasi nélkül, szingliként él.

Tóth Vera elfogadta önmagát és az sem zavarja, hogy pasi nélkül, szingliként él. Az első Megasztár győztese egyedül tölti az év utolsó napját.
Most nincs párom, de mivel a saját utamat járom, megbékéltem ezzel. Lazább lettem. Most már az sem zavar, hogy szingliként fogok szilveszterezni. Na bumm, van ilyen, mással is előfordult már - mondja Tóth Vera, aki nem titkolja, hogy életének voltak féktelen korszakai.
Néha velem is előfordult, hogy a buli hevében kiütöttem magam. Egy éve például folyamatosan buliztam, de ebből mára visszavettem. Odafigyelek a mennyiségre, amikor egy kis borozgatásra kerül a sor. Egyébként nincs azzal semmi baj, ha az ember lefekvés előtt megiszik egy pohár bort. Ahogy sokakat, engem is ellazít, és segít abban, hogy kiűzzem magamból a szorongást.