Megasztár - Caramel: "Megvisel a szakítás!"

Több, mint egy hónapja szakítottak párjával, Szilvivel, az énekest azonban a mai napig megviseli az elválás. A Megasztár 2 győztese Caramel ráadásul úgy érzi, talán újra éveket kell várnia, mire talál valakit, akivel a családalapításon gondolkodhat. Kilenc hónapig voltak együtt, az utolsó időszakban azonban már mindketten tudták: nem egymást keresik. "Már a harmadik hónapban éreztük, hogy ez nem az lesz, mint amiben reménykedtünk. Megmondom őszintén, nagyon sokat örlődtem, gyötrő volt fizikailag is, de a döntést meg kellett hozni" - derül ki Demcsák Zsuzsa Caramellel készített interjújában. A pár azonban végig abban reménykedett, valami talán megváltozik kapcsolatukban. "Mindennap úgy ébredtem fel, hogy megpróbálom, hátha ma önmagam lehetek vele, és ő is azt nyújtja, amire nekem van szükségem. Én is hibáztam, és ő is hibázott, a szakítás mind a kettőnk felelőssége, mégis a mai napig megvisel." Bár Caramel gyermeket szeretett volna Szilvitől, mégis kimondta, hogy vége, annak ellenére, hogy tudja, így az általa annyira áhított család újra a távoli messzeségbe került. "Tudtam, hogy ha szakítunk, akkor megint éveket várok, mire felépítek egy kapcsolatot, ami olyan bizalommal, szeretettel, őszinteséggel fog működni, aminél nyugodtan mondhatjuk, hogy összekötjük az életünket."