Megasztár - Caramel miért ennyire szófukar?

Pünkösdi királyságot jósoltak Molnár Ferenc Caramelnek, amikor a Megasztárban feltűnt. Ám ő bebizonyította, hogy ennél többre hivatott. Nincsenek sztárallűrjei. A magánéletéről viszont alig árul el valamit.
Hét évvel ezelőtt a Megasztár után úgy döntöttem, hogy nem úgy szeretnék a köztudatban maradni, hogy hetente tudósítom az újságírókat az életemben történt legkisebb változásokról is. Akkor azt jósolták, hogy ha nem beszélek a szerelmemről, akkor el fogok tűnni, senki nem lesz rám kíváncsi. Szerencsére nem nekik lett igazuk, de azt is megértem, hogy a rajongók szeretnék tudni, hogyan élek a hétköznapokban. Szóval a magánéletemmel kapcsolatban csak annyit szoktam mondani, hogy van barátnőm, és köszönjük szépen, nagyon boldogok vagyunk - mondja Molnár Ferenc Caramel, akinek december 29-én lesz élete első nagykoncertje.
Ez egy nagyon látványos szuperkoncert lesz, itt mutatom be az új, immár hatodik lemezemet is. Az album a Vízió címet kapta, és az érdekessége az, hogy könyvformája lesz, ugyanis minden egyes szöveghez leírtam a dal születésének körülményeit, a hatalmukba kerített érzéseket.