Megasztárosokat térít észhez Falusi Mariann

Falusi Mariann
A tehetségkutató friss zsűritagja híve az időben kiosztott pofonnak. Új szerepétől és megváltozott külsejétől sokat remél az énekes.
Ön is indult tehetségkutatón, ezért pontosan tudja, mit érez egy fiatal, amikor nagy nevű szakemberek előtt kell bizonyítania. Mi a legfontosabb tulajdonság, amivel rendelkezniük kell a versenyzőknek? Ha nincs kisugárzása, semmije nincs az embernek, amivel a színpadon állva fel tudja magára hívni a figyelmet. Én 1983-ban indultam a Ki Mit Tud?-on, ahol jazzénekes kategóriában győztem. Akkor még nagyon másképpen működtek a dolgok. Nem volt Facebook és Twitter, az ember nem került az újságok címlapjára sem szakmai, sem magánéleti hírekkel. Aki befutott énekes lett, az évtizedekig küzdött azért, hogy megismerjék és elfogadják. A sikert pedig a jó hang és a különleges személyiség együtt hozza meg. A mostani jelentkezőknek ezek szerint könnyebb a dolguk? Nem, sőt azt is megkockáztatom, hogy nehezebb. Alig van idejük a szakmára koncentrálni, mert mindenki a magánéletükre kíváncsi. Ilyen körülmények között nehéz a közvélemény figyelmét a lényegen, vagyis a szakmai életükön tartani. A másik, hogy bár rengeteg jelentkező volt az eddigi Megasztárokban, nézzük meg, hányra emlékezünk még mindig. Kevésre. Azokra, akik a jó hang mellett lehengerlő személyiséggel is rendelkeznek. Mint például a Tóth lányok, Caramell, Rúzsa Magdi vagy Oláh Ibolya. Milyen tanácsokkal látja majd el a versenyzőket? Őszintékkel, ami sokakat elkedvetlenít majd. Egy időben jött pofon bár nagyon tud fájni, mégis képes helyretenni a dolgokat. Engem nem a kristálytiszta hang érdekel, hanem az előadóművész. Azt mondta, hogy nagy tervei vannak ebben a műsorban és ez egy új élethelyzet lesz. Miért, hiszen zsűrizett már máskor is. Akkor még más ember voltam. Sokat változtam, kinyíltam, ha úgy tetszik. Lefogytam két tucat kilót, aminek köszönhetően újra felébredt bennem a nőiesség. Ha visszagondolok, eddig a bő gatyák és a bakancs miatt olyan nemtelen voltam. Itt nem arról van szó, hogy megtagadnám a pa-dö-dős múltamat és jövőmet. Természetesen most is a Györgyivel való közös munkám az első, de a magánéletemben az utcán már másként öltözök és másként járok. Szeretek nyitott szandálokat hordani, hogy lássák, ki van lakkozva a körmöm, egyre jobban kedvelem a nőies ruhákat. Kezdem megszeretni a testem, érzem, mit és hogyan kell viselni. Jól érzem magam a bőrömben, és ez szerintem látszik is. Amikor nagy tervekről beszélek, titkon arra gondolok, ha folyamatosan a képernyőn leszek, talán megpillant valaki, akit én is szívesen megpillantanék minden reggel a lakásomban.