Külföldön már befutott Kállay-Saunders

Kállay-Saunders András és Andreas duettet énekel
Soha többé nem akarok máshol énekelni, csak abban a stúdióban! - jelentette ki Kállay-Saunders András (26), aki a hét elején egy svédországi producer, Alexander Bard meghívására Stockholmban járt, ahol elindulhat nemzetközi karrierje.
 A szakembernek nagy tervei vannak a mi New York-i megasztárunkkal, aki egyelőre két duettet énekelt fel az egyik helyi sztárral, Andreasszal.
- Azt eddig is tudtam, hogy a legnagyobb sztárok - mint Celine Dion vagy Lady Gaga - Svédországba járnak stúdiózni, itt vannak ugyanis a legjobb stúdiók és szakemberek. Ezt én magam is tapasztaltam, soha ennyire jól nem szólt a hangom, mint itt. Legszívesebben odabilincseltem volna magam, és soha többé nem jöttem volna el - lelkendezett a fiatalember, aki nagy lehetőségnek tartja ezt a két dalt.
- Alexander ugyanannál a kiadónál dolgozik, ahol én szerződésben vagyok és nagyon szeretné, ha a Universal hálózatán keresztül az egész világon mindenhova eljutna a dal. Nagyon tetszett az is, hogy nyitottak voltak az ötletekre, így például az egyik számban cseréltünk is egy részt, mert nagyon tetszett nekik az, ahogy én megváltoztattam. Egy pici rossz érzésem volt csak, mégpedig az, hogy amikor énekeltem fel a duettet a sráccal, eszembe jutott, hogy mennyire szívesen tenném ezt Renivel - vallotta be érzelmesen a fiú, aki ezzel megtette az első lépést a nemzetközi karrier felé.
Persze ha valóban esélye van Andrásnak arra, hogy kitörjön a magyar könnyűzenei piac keretei közül, az sok áldozattal járhat. Bizonyosan megterhelné a Tolvai Renivel (20) való kapcsolatát is. Ennek ellenére, a Megasztár 5. nyertese mindenben támogatja kedvesét.

 - Nagyon örülök András lehetőségének. Lelkesen mesélt nekem erről az egész útról, csillogott a szeme az élménybeszámoló közben. Bízom abban, hogy sikerült is minden, amit szeretne elérni - árulta el az énekesnő.