Megasztár 6 - Szépségkirálynőt nézett ki magának a Megasztár új arca

Talán Attila a pénteki Megasztárban előadta romantikus slágerét, majd Claudia a párkeresésről faggatta, miközben a közönség soraiban ülő Szunai Linda arcát mutatták. A sejtelmes képsorok láttán beindult a rajongók fantáziája: mi lehet kettejük között? Kiderült: a kölcsönös vonzalomból akár szerelem is szövődhet.
Anyukám a dal közben írt nekem SMS-t, és nagyon jópofának találta, hogy engem mutattak - mesélte az Új Ásznak fülig érő szájjal a szépségkirálynő, akinek a mezőny kedvencei közé tartozik Talán Attila. Sőt, Linda arra is nyitott, hogy udvaroljon neki a rocker srác.
A stílusa és az aurája is megfogott. Mindig is olyan voltam, hogy nem mindig tudtam megmagyarázni, miért tetszik egy fiú, gyakran csak azért, mert más és különlegesebb, mint a többiek. Nincs barátom, és szeretném megtalálni azt, akivel kellemesen eltölthetem az időt. Úgyhogy Attilával szívesen megpróbálnám, szabad az út! - nevetett a gyönyörű lány. Lindának nincs barátja? Úgy tudtam, van - kérdezett vissza meglepetten a napilap újságírójától Talán Attila, akinek szintén szabad a szíve. Bonyolult kapcsolatot hagytam magam mögött, ami egy ideig nem volt letisztázva, de már készen állok egy új szerelemre. Az adás után kíváncsi lettem Lindára, megnéztem a képeit a neten, és természetesen nagyon szép, aranyos lánynak látom. Ha alkalom lesz rá és találkozunk valahol, bátran odamegyek hozzá, bár amíg nem ő mondja nekem, hogy bejövök neki, addig nem biztos, hogy így van - mosolygott óvatosan a megasztáros, akinek 178 centis magassága is tökéletesen illik a sudár szépség 172 centijéhez.