Megasztár 6 - Talán Attila (25) és Nagy Kristóf Bozont (24) szabályt szegett a Megasztárban.

Első dühében még a fiúk kizárásán is elgondolkodott Bereczki Zoltán (35), amikor megtudta, hogy Talán Attila (25) és Nagy Kristóf Bozont (24) szabályt szegett a Megasztárban. Mint azt tegnapi lapszámunkban megírtuk, a két énekes engedély nélkül kimaradt szombat éjszaka, a takarodó helyett egy belvárosi klubban söröztek, és órákkal azután értek csak vissza a megaházba, mint kellett volna. Az e heti felkészítő zsűritagként tevékenykedő Bereczki alaposan megmosta a fiatalok fejét, de végül úgy döntött, nem veszi el a kedvüket a versenytől, hiszen ebből az ifjúkori ballépésből bizonyosan tanulni fognak. Egy profi sosem tenne ilyet! Első mérgemben azt gondoltam, megérdemelték volna, ha kizárják őket. Azóta beszéltem a srácokkal, akik megígérték, hogy ezerrel rákapcsolnak, és a maximumot hozzák ki magukból. Én mellettük leszek és mindenben segítem őket, de tudniuk kell, hogy nálam nincs több dobásuk. Végül azért nem toltam le őket keményebben, mert nem akarom, hogy rossz hangulatban induljon a közös hetünk. Azt hittem, ezek a srácok már többet tudnak erről a szakmáról, de úgy látszik, tényleg nem voltak tudatában a tettük súlyával - árulta el Bereczki, aki annak örül, hogy őszinte megbánást lát a fiúkon. Ám ez nem elég.Nem lehet, hogy szó nélkül átlépjünk a fegyelmezetlenségükön. Tudniuk kell, hogy az a három óra, amit szombaton kinn töltöttek, ennél sokkal hosszabb idő alatt pótolható. Ezért most az adásig minden nap másfél órával többet kell aludniuk - mondta el Bereczki Zoltán. Ez elsőre persze cseppet sem hangzik büntetésnek, pedig valójában tényleg az. Hiszen azt jelenti, hogy a szoros beosztás, a táncpróbák, az énekórák, a számos interjú és egyéb dolog miatt semmi szabadidejük nem lesz ezen a héten, így Talán Attilának és Nagy Kristóf Bozontnak a Bereczki-féle hetet szigorúan a munkával kell töltenie.