Megasztár 6 - Nagy Adri szerint nagyon rossz, Ott kint állni

Nagy Adri szerint nagyon rossz, sőt, szürreális volt, hogy ő és Bozont ácsorogtak a show végén a színpadon, a Megasztár-zsűri ítéletére várva.

"A műsorvezetőkben nagyon-nagyon pozitívan csalódtam, Claudia pótmamaként terelgetett minket, és rengeteget segített, mint nő a nőnek, de Tilla is nagyon cuki volt minden héten" - válaszolta a Blikk csetelőinek kérdésére Nagy Adri, a Megasztár legutóbbi kiesője, akinek leginkább Nagy Kristóf Bozont és szobatársa, Szakos Andrea fog hiányozni leginkább.
Az énekesnő elmondta, hogy kacérkodik a szinkronizálással is, továbbá nem lenne ellenére valamilyen rádiós munka sem. Bár nem nyert, nem gondolja, hogy hiábavaló lett volna az elmúlt két hónap. "Úgy gondolom, hogy a mai popzenei életben minden énekesnek nehéz dolga van. Nagyon meghatározó a média szerepe és fontos a médiajelenlét. Szerettem volna minél több emberhez eljutni és a Megasztár egy jó ugródeszka minden énekesnek. Még csak két éve vagyok a szakmában, és abszolút kezdő énekesnek tartom magam, sokat tanultam és fejlődtem a műsor alatt" - magyarázta. Saját szerzeményeket és lemezt ígér. Hogy kinek drukkol? "Nagyon szurkolok Andinak, aki érett nő és érett a Megasztár címre is. Ha a fiúk közül kell választani, akkor Bozont legyen a győztes" - közölte.
Apró hirdetés NEThirdetes.com