Megasztár 6 - Szakos Andrea halott lelki társának énekel

Palkó, így hívták Szakos Andrea imádott unokatestvérét, akivel együtt játszottak és zenéltek. Ám a fiú éppen tizenkét éve egy autóbalesetben életét vesztette. A megasztáros lány ma este hozzá énekel.
Szakos Andrea ma esti fellépését egy tragikus emlék árnyékolja be. A ­Me­ga­sztár 6 énekese tizenkét éve veszítette el unokatestvérét, akire bátyjaként tekintett. A mai napig nem tudta feldolgozni a hozzá oly közel álló fiú halálát. Andi így emlékszik vissza a történtekre. Palkó autóbalesetben halt meg egy barátjával együtt. Pontosan nem is tudom felidézni a részleteket, hogy mi hogy történt, mert nagyon fájdalmas és felfoghatatlan volt számomra az az időszak, nem szívesen emlékszem vissza rá. Amit tudok, hogy egy buli után ültek autóba, a sofőr ittas volt, és túl gyorsan hajtott. Elvesztette az uralmát az autó felett, és a fáknak csapódott. Egy lány és a sofőr túlélte, de Palkó nem – mesélte Andrea a könnyeivel küszködve a Megasztár főpróbáján.
A legszörnyűbb az volt, hogy a sofőr nem szólt senkinek, hanem hazament aludni. A lány, aki túlélte a balesetet, értesítette a mentőket. Én úgy tudtam meg másnap reggel, hogy megpillantottam édesapámat, ahogy telefonál, és közben a potyognak a könnyei. Előtte soha nem láttam sírni – mondta Andi. Az akkor tizenöt éves lány egy családtagját és legjobb barátját veszítette el a kamasszá válás küszöbén. A mai napig nem tudja elengedni Palkót, még a zenéléssel is majdnem felhagyott a fájó emlékek miatt.
 Sok közös tervünk volt. Ő már egy zenekar tagja volt akkor, és én is csatlakozni szerettem volna hozzájuk, hogy együtt zenélhessünk. Évekig nem akartam énekelni, de most részben miatta is jelentkeztem a Megasztárba. A közelgő szülinapom mindig mélyíti a fájdalmamat, mert a baleset jut róla eszembe. Nagyon nehéz most ez az időszak, de a zene segít. Pénteken Palkóra gondolok majd, miközben énekelni fogok.