Megasztár 2012 - Még mindig rekedt és köhög Szűcs Ádám

Benji, Atti, Bozont, Isti és Roli összetartó fogatot alkot Szűcs Ádámmal, aki úgy véli, még családias a hangulat a Mega-házban, Gigire például kishúgaként tekint. A versenyzőn azonban most is nagy a nyomás, napok óta rekedt és a döntőre is csak suttogva tud gyakorolni.
Szűcs Ádám is a kiesés szélére sodródott a Megasztár hatodik szériájának első döntőjében, a fiú azonban Falusi Mariannak köszönhetően kapott még egy esélyt. Az énekes nemcsak betegségére fogja múlt heti szereplését, ugyanakkor nagy nyomás nehezedik rá mandulagyulladása miatt. Még mindig rekedt és köhög, korábban azonban enni, inni, sőt beszélni is alig tudott. Igazságtalan volt velem szemben, hogy pont akkor jött ez a betegség, amikor beköltöztem. Nem tudtam száz százalékosan készülni, mint a többiek: énekórákat halasztottam el, mert nem akartam megerőltetni a hangom. Péntek este ugyan kicsit kitisztult, de szombaton berekedtem. Suttogva mondogatom a szöveget, a tempót ezzel tudom gyakorolni. Az antibiotikumot már beszedtem, nem tudom, mi lesz, lehet, hogy gyors injekciót kérek majd - mondta Szűcs Ádám, aki mindezek ellenére rengeteg pozitív visszajelzést kapott már rajongóitól. Többen közösségi oldalán kérnek tőle tanácsot azzal kapcsolatban, hogyan vágott neki a versenynek. Szerinte fiatal kora előny lehet még a Megasztár 6 után is.
Ha innen kikerülök, lesz időm szakmailag is érni a dolgokra. Szerintem egy fiatalabb versenyző energikusabb lehet és talán nagyobb a szavazóbázisa. Úgy érzem, hogy meg tudom állni a helyem, mert ha nem tudnám, nem lennék itt. Nem nagyképűségből mondom, de ha nem lenne ez a betegségem, meg tudnám mutatni azt, amit tényleg tudok. Azzal, hogy ez a nyomás rajtam volt egész héten - és még most is -, nem azt a képet mutattam, amit tudnék. Így is megpróbáltam odatenni magam, de tudom, hogy ennél ezerszer többet tudnék mutatni.