Kétszer annyian nézték a kereskedelmi célcsoportban a tehetségkutató első casting-adását, mint a február 10-i, pénteki Való Világ-ot.
Nagyon erős rajtot vett a hatodik Megasztár: a 18-49-es célcsoportban 34,2 százalékos közönségaránnyal ment (ez majdnem duplája a TV2 átlagos nézettségének). Az adás időpontjában a rivális RTL-en a VV5 ment, ez mindig 20 százalék fölött hoz, de ezúttal csak 17,1-re volt képes.
A Megasztár 6 nem csak a saját sávját hozta magabiztosan, hanem jót tett az előtte lévő és az utána következő műsorral is. A Tények verte az RTL Híradó-t, az Aktív pedig, amely jóformán mindig kikapott a Fókusz-tól, február 10-én döntetlen-közeli eredményt ért el. A tehetségkutató utáni sávba tett új sorozat, a Grimm is jól hozott a TV2-nek, 19,1 százalékot ért el, ezzel verte a Miami helyszínelők-et.
A Való Világ nem volt ennyire formán kívül egész hétvégén, a párbaj 30-35 százalék körül mozgott vasárnap este, ezzel taszítva mélybe a 10 százalék alá szoruló Frizbi-t.
A Megasztár 6 nem csak a saját sávját hozta magabiztosan, hanem jót tett az előtte lévő és az utána következő műsorral is. A Tények verte az RTL Híradó-t, az Aktív pedig, amely jóformán mindig kikapott a Fókusz-tól, február 10-én döntetlen-közeli eredményt ért el. A tehetségkutató utáni sávba tett új sorozat, a Grimm is jól hozott a TV2-nek, 19,1 százalékot ért el, ezzel verte a Miami helyszínelők-et.
A Való Világ nem volt ennyire formán kívül egész hétvégén, a párbaj 30-35 százalék körül mozgott vasárnap este, ezzel taszítva mélybe a 10 százalék alá szoruló Frizbi-t.