Látványosan lefogyott Tolvai Reni a Megasztár győztese

Látványosan lefogyott Tolvai Reni
Tolvai Renit a legjobb formájában találja első albuma, ami hamarosan megjelenik. Az elmúlt néhány hónapban speciális diétával fogyott, s az eredmény rendkívül látványos.
A Megasztár 5 győztese élete talán legszebb időszakát éli: megjelent első videoklipje, hamarosan boltokba kerül első albuma, és emellett ledobta felesleges kilóit az elmúlt hónapokban. Véletlenül vagy szándékosan, de Tolvai Reni kiválóan időzítette a két dolgot: gyönyörű, minden szem rászegeződik, ha megjelenik egy rendezvényen. A tehetségkutatón felfedezett énekesnő az elmúlt években már számtalan diétát kipróbált, de csak az elmúlt időszakban sikerült igazán látványos eredményt elérnie. – Nagyon elégedett vagyok az alakommal, tovább nem szeretnék már fogyni. Nemcsak a kilókban, hanem az alakomon is látszik az átalakulás. Sokan megdicsérnek. Mindez egy speciális diétának köszönhető, örökké fogyókúráztam, de a legutóbbi vált be a legjobban. Már abbahagytam, de az egészséges életmódot folytatom, rengeteg gyümölcsöt, zöldséget eszem, és sok folyadékot fogyasztok. Rengeteget koncerteztem és dolgoztam az albumomon, így emellett egy csoda volt, hogy még az egészségemre is oda tudtam figyelni – mondta el az ötödik megasztár. – Igaz, már nem küzdök a kilókkal, de odafigyelek a táplálkozásomra. Keveset és sokszor eszem, este pedig semmit, még ha ezt nem is könnyű betartani – árulta el karcsúságának titkát a fiatal lány.
A nagyváradi megasztár karrierjében újabb mérföldkő az első önálló albuma, ami az elegáns Ékszer címet kapta. A dalok azt az egyéni zenei világot mutatják be, amelyet a tehetségkutató alatt és az azt követő koncerteken megismerhetett a nagyérdemű: lendületes R&B számok és lírai dalok váltják egymást. Híres szerzők segítettek Reninek: Hrutka Róbert, Rácz Gergő és Rakonczai Viktor.