Enyaként tér vissza Szíj Melinda a Megasztár felfedezetje

Szíj Melinda Megasztár
Külföldi slágerekre ír szöveget magának Szíj Melinda. A Megasztár „szatyros-pulcsis” felfedezettje azt mondja: zeneszerzők, szövegírók sem keresték, így kénytelen önmaga elkészíteni a második lemezét.
A rajongók végig mellette álltak, s kis híján a Megasztár döntőjéig repítették Szíj Melindát. A különc viselkedéséről és megnyilatkozásairól is elhíresült traktoralkatrész-gyári alkalmazott a Borsnak most azt is elárulta: szerződése szerint egy újabb lemezre való anyagot kell majd leadnia.
– Főállásom van, a többiekkel ellentétben nekem az éneklés csak másodlagos. A mai napig nem jelentkezett senki, aki számot írna nekem vagy szöveget, nekem pedig nincs arra pénzem, hogy mindezt megfinanszírozzam. Sokáig gondolkodtam, elképzeléseim már vannak: Michel Legrand több művét szeretném bevonni, egy Edith Piaf-számot, természetesen a nagy kedvencemet, Barbra Streisandot és két dalt Enyától – magyarázta Melinda lapunknak. – Korlátozottak a lehetőségeim, a saját világomból nem szeretnék kilépni. Fontos, hogy a dal vagy a szöveg érzelmileg megérintsen. Az elmúlt hetekben minden szabadidőmet azzal töltöttem, hogy dalszövegeket írtam, van, hogy négy-öt verziót is egy-egy külföldi számra. A jövő héten megyek a Lottóshow- ba, utána találkozom a kiadóval, hogy tájékoztassam őket az elképzeléseimről. Új stílus, ruhák, frizura? Á, erre még gondolni sem volt időm – tette hozzá kérdésünkre.
Talán ezen már gondolkoznia sem kell, hiszen a szakma egyik legjobbja szinte azonnal igent mondott.
– A Megasztár fiatal stylist tehetségei önmagukat akarták megvalósítani, így Melindára szinte csak olyan ruhák kerültek, amelyek teljesen életidegenek – mondta Lakatos Márk. – Úgy éreztem, ez mind Melinda rovására ment, és ő sem értette pontosan, miért kell ezeket a ruhákat viselnie. Nagy kihívás lenne a számomra, és szívesen le is ülök vele erről beszélni, hogy megtaláljuk azt az új irányt, amely nem nyomja el a hangját és az egyéniségét sem – tette hozzá.